Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci – Karolína Kovaříková
Karolína Kovaříková
Bakalářská práce
Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci
Podcasting and its Application in Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podcastingem a jeho uplatněním v marketingové komunikaci. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu a definuje pojmy marketingová komunikace, online prostředí, obsahový marketing, podcasting a obsahuje základní informace o Public relations a s ním spojenou možnost využití podcastingu jako nástroje komunikace pro budování značky a podpory prodeje. Dále vymezuje význam …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with podcasting and its application in marketing communication. The theoretical part is based on the literature and defines the concepts of marketing communication, online environment, content marketing, podcasting and contains basic information about public relations and the associated possibility of using podcasting as a communication tool for brand building and sales promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovaříková, Karolína. Podcasting a jeho uplatnění v marketingové komunikaci. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Dominika Morawiecová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko