Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu – Bc. Barbora Pituchová
Bc. Barbora Pituchová
Diplomová práce
Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu
The Project of Creating a New Product for Increasing the Competitiveness of the Chosen Hotel
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. V teoretické části byly shrnuty poznatky získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, marketingový mix a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. V praktické části proběhla analýza vybraného hotelu, jeho stávající situace a také analýza konkurence. Pro …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is creating new product for improvement of competitiveness of the chosen hotel. In the theoretical part there were summarized knowledge of the literary research on tourism, hotel industry, marketing mix and analytic methods used afterwards in the analytics part of the thesis. In practical part of the thesis the analysis of the chosen hotel, its current situation and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PITUCHOVÁ, Barbora. \textit{Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/7tyze7/.
Jak správně citovat práci
Pituchová, Barbora. Projekt vytvoření nového produktu pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného hotelu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Cestovní ruch v rámci EU
Kateřina Ronešová -
Japonská etika a její vliv na hotelnictví a cestovní ruch
Šárka Roubíčková -
Vliv snížené sazby DPH na cestovní ruch - případová studie
Pavlína Jezdinská -
Cestovní ruch v rámci EU
Karin Koublová -
Cestovní ruch v rámci EU
Filip Sedláček -
Medicínský cestovní ruch ve Fakultní nemocnici v Motole
Petra Korf Dickerson