Gabriela KOSTRHUNOVÁ

Bakalářská práce

The Language of Airline Advertising

The Language of Airline Advertising
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to explore the language of advertising of airline companies. The thesis deals with the description and functions of language means and the characteristics of language used in advertisements of airline companies. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part deals with the theories behind advertising language and focuses on …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat jazyk reklam leteckých společností. Tato práce se zabývá popisem a funkcemi jazykových prostředků a charakteristikou jazyka, který je v reklamách leteckých společností užitý. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií jazyka reklamy a zaměřuje se na popis jazykových prostředků objevujících se v reklamě. Praktická …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor: 19548

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOSTRHUNOVÁ, Gabriela. The Language of Airline Advertising. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe