Možnosti rozvoje vizuální a auditivní percepce u dětí předškolního věku – Mgr. Petra MARSZALKOVÁ
Mgr. Petra MARSZALKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti rozvoje vizuální a auditivní percepce u dětí předškolního věku
Possibilities of development of visual and auditory perception for children in a preschool age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje vizuální a auditivní percepce u dětí předškolního věku. Pozornost je věnována především oblastem sluchové a zrakové percepce, které jsou důležitými předpoklady pro rozvoj dovednosti čtení a psaní. Výzkumná část metodou dotazníkového šetření zjišťuje míru informovanosti rodičů dětí předškolního věku o problematice rozvoje sluchové a zrakové percepce. …víceAbstract:
This thesis deals with the development of visual and auditory perception of preschool children. Attention is paid to the areas of auditory and visual perception, which are important prerequisites for the development of reading and writing skills. The research method of questionnaire survey examines the level of awareness among parents of preschool children about the problems of the development of auditory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Gabriela Smečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARSZALKOVÁ, Petra. Možnosti rozvoje vizuální a auditivní percepce u dětí předškolního věku. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Vybrané spôsoby finančnej prípravy na dôchodkový vek
Mária Balúchová -
Návrh portfólia finančných produktov k zaisteniu na dôchodkový vek
Michal Jankoviech
Název
Vložil
Vloženo
Práva