Impact of Covid-19 to Digital Marketing – Ahmet Said Celikbilek
Ahmet Said Celikbilek
Bakalářská práce
Impact of Covid-19 to Digital Marketing
Abstract:
The covid’s affection left an imprint on the business activities and the way they shifted their marketing strategies towards digital world to survive on the market. The Bachelor Thesis tries to discover how companies changed their strategies to make sure that the profit won’t be affected. The study shows various impacts of COVID-19 on businesses and how companies adopted to digital marketing by building …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Chytilová, Ph.D.
- Oponent: Robert Hlavatý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel
Název
Vložil
Vloženo
Práva