Zážitková pedagogika v praxi vojenského cvičení – Bc. Pavel VIKTORA
Bc. Pavel VIKTORA
Diplomová práce
Zážitková pedagogika v praxi vojenského cvičení
Experiental edukation praktice in militari training
Anotace:
Prostřednictvím diplomové práce jsme zjistili, jak přechází zážitková pedagogika z teoretické oblasti do praxe, a to u organizace jakou AČR je. Současně jsme hledali odpověď na otázku, zda je zážitková pedagogika účinným prostředkem profesního rozvoje jejich příslušníků. Teoretická část je rozčleněna do částí týkajících se základních pojmů a jednotlivých aspektů zážitkové pedagogiky, dále se věnuje …víceAbstract:
We have been processing by way of thesis the theme of the incursion of the experience pedagogy from theoretical area to practical area within the organization of the ACR (Army of the Czech Republic). And we have been simultaneously looking for answer of the question, whether is experience pedagogy efficient intermediator of professional development of its own members. The theoretical part is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VIKTORA, Pavel . Zážitková pedagogika v praxi vojenského cvičení. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Využití principů zážitkové pedagogiky při práci s mladými dospělými opouštějícími instituce náhradní rodinné výchovy
Ivana Longinová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky na letním dětském táboře k prohloubení poznání přírody
Nikola Pospíšilová -
Výuka slohového postupu popisného a vyprávěcího na 2. stupni ZŠ podle principů zážitkové pedagogiky
Adéla DAMNITZOVÁ -
Vybrané osobnostní charakteristiky a životní spokojenost účastníků seberozvojových kurzů založených na principu zážitkové pedagogiky
Tereza MARKOVÁ -
VÝVOJ V PROŽÍVÁNÍ FLOW NA KURZU POBYTU V LETNÍ PŘÍRODĚ VYCHÁZEJÍCÍHO Z PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY
Rostislav DRÁBEK -
Využití zážitkové pedagogiky u dětí předškolního věku
Terezie ČERVENÁ -
Využití principů zážitkové pedagogiky ve výuce geografie
Martina Šmídová -
Využití prvků zážitkové pedagogiky při tvorbě vzdělávacího programu v mateřské škole
Eliška BOLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva