Vnímání marketingové komunikace hráči v počítačových hrách – Bc. Marek Bělský
Bc. Marek Bělský
Diplomová práce
Vnímání marketingové komunikace hráči v počítačových hrách
Perception of marketing communication in videogames by videogames players
Anotace:
Teoretická část práce poskytla literární rešerši marketingové komunikace spolu s dílčími nástroji marketingové komunikace a moderními trendy v marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje analýzu počítačových her společně s marketingovým výzkumem, který se skládá z experimentu a řízených rozhovorů. Experiment se opírá o již provedenou studii v oblasti počítačových her. Hlavním cílem práce bylo …víceAbstract:
The theoretical part of the work provided a literature research of marketing communication as such together with marketing tools and modern trends in marketing communication. The practical part contains analysis of computer games together with marketing research, which consists of an experiment and and in-depth guided interviews. The experiment is based on an already conducted study in the field of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva