Bc. Marek Pelikán

Bakalářská práce

Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu

Marketing mix and its use in the spa tourism
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix v lázeňském cestovním ruchu. V teoretické části se práce zaměřuje na marketingové pojmy, kterými jsou ? marketing, marketingový výzkum a marketingový mix. Dále práce pojednává o pozici lázeňství v cestovním ruchu a o lázeňských sdruženích. Praktická část se zabývá marketingovým mixem konkrétních lázní a dále vlastním marketingovým výzkumem prováděným …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing mix in spa tourism. In theoretical part the thesis focuses on marketing terms which are marketing, marketing research and marketing mix. Furthermore the thesis deals with the position of spa in tourism and with spa association. The practical part deals with marketing mix of specific spa and furthermore with own marketing research done in this spa.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pelikán, Marek. Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní