Aspekty zákaznické spokojenosti v automobilovém průmyslu – Thuy Duong Nguyen
Thuy Duong Nguyen
Bakalářská práce
Aspekty zákaznické spokojenosti v automobilovém průmyslu
Customer Satisfaction in automotive industry
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje významu a důležitosti zákaznické spokojenosti a její souvislosti se zákaznickou loajalitou. Práce se dále zaměřuje na Kano model zákaznické spokojenosti. Vysvětluje její princip a seznamuje čtenáře s metodami měření k zjištění faktorů ovlivňujících spokojenost podle Kano modelu. Kromě toho jsou čtenáři též představeny obecné a hojně používané metody měření. Druhá část …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with a meaning and importance of customer satisfaction and its relation with customer loyalty. The work also focuses on the Kano model of customer satisfaction. It explains its principle and introduces the reader with the measurement methods to determine the factors influencing the satisfaction according to Kano model. In addition, generally and widely used measurement methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Lucie Svíčková -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
IBM Customer Service Innovation
Daria Bruieva
Název
Vložil
Vloženo
Práva