Mgr. Tomáš JAVORČÍK

Disertační práce

Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení

Information technology for the development of learning competence
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou osobního vzdělávacího prostředí ? Personal Learning Environment (PLE). Smyslem tohoto prostředí je rozvoj klíčové kompetence k učení. Vytvořená metodika výuky je založena na čtyřfázovém modelu E-U-R-A (Plánování a evokace; Kontakt se zdroji; Reflexe; Agregování znalostí), který vychází z modelu E-U-R. Pro reálnou výuku na 2. stupni základních škol slouží webová …více
Abstract:
The thesis deals with a Personal Learning Environment (PLE) which helps to develop a key learning competence. Created methodology of instruction is based on the four-step model: Planning and evocation, Contact with sources, Reflection, Aggregation of knowledge (abbr. E-U-R-A in Czech) which is based on the three-step E-U-R model. A web application built on the PLE principles has been developed for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jana Kapounová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAVORČÍK, Tomáš. Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení. Ostrava, 2017. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta