Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení – Mgr. Tomáš JAVORČÍK
Mgr. Tomáš JAVORČÍK
Disertační práce
Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení
Information technology for the development of learning competence
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou osobního vzdělávacího prostředí ? Personal Learning Environment (PLE). Smyslem tohoto prostředí je rozvoj klíčové kompetence k učení. Vytvořená metodika výuky je založena na čtyřfázovém modelu E-U-R-A (Plánování a evokace; Kontakt se zdroji; Reflexe; Agregování znalostí), který vychází z modelu E-U-R. Pro reálnou výuku na 2. stupni základních škol slouží webová …víceAbstract:
The thesis deals with a Personal Learning Environment (PLE) which helps to develop a key learning competence. Created methodology of instruction is based on the four-step model: Planning and evocation, Contact with sources, Reflection, Aggregation of knowledge (abbr. E-U-R-A in Czech) which is based on the three-step E-U-R model. A web application built on the PLE principles has been developed for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
- Vedoucí: doc. RNDr. Jana Kapounová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAVORČÍK, Tomáš. Informační technologie pro rozvoj kompetence k učení. Ostrava, 2017. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj klíčové kompetence k řešení problémů ve výuce zeměpisu
Daniela BOUDOVÁ -
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Jana Šidlíková -
Klíčové kompetence k učení a motivace žáků střední odborné školy k dalšímu vzdělávání v oboru (ze zkušeností na Střední škole polytechnické, Olomouc)
Pavel PRUCEK -
Mobilní technologie ve studiu vysokoškolských studentů
Jakub Kychler -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková