Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Eliška Hanzlová
Bc. Eliška Hanzlová
Diplomová práce
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer Preferences within the Business Concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem konceptu fair trade v České republice. Cílem této práce je analyzovat spotřebitelské preference české populace v rámci obchodního konceptu fair trade a na jejich základě navrhnout řešení pro podnikatelské subjekty ve sledované oblasti. V teoretické části práce je vymezen obchodní koncept fair trade, jeho vznik a vývoj jak v zahraničí, tak v ČR. Dále přehled organizací …víceAbstract:
This thesis addresses the topic of Fair Trade in the Czech Republic. The aim of this study is to analyze consumer preferences of the Czech population regarding the concept of Fair Trade and based on the study findings, provide recommendations for selected entrepreneurs. The theoretical part of this study provides the definition of the Fair Trade concept and discussion of the emergence and development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANZLOVÁ, Eliška. \textit{Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/7xbu4s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Romana Kšírová -
A Cross-Cultural Analysis of Fair Trade Marketing Strategies in the Czech Republic and the United Kingdom
Pavlína VOJTÍŠKOVÁ -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Hnutí Fair trade v České republice
Natalia Doboš
Název
Vložil
Vloženo
Práva