Obstacles to the implementation of value-based pricing – Florian Steinbrenner
Florian Steinbrenner
Disertační práce
Obstacles to the implementation of value-based pricing
Překážky v implementaci tvorby ceny na základě vnímané hodnoty.
Anotace:
Cena je nejméně zkoumaným faktorem marketingového mixu, a to i přes svůj vý-znam v obchodní praxi jako jediného faktoru s přímým vlivem na příjem. Podle současné literatury je oceňování založené na vnímané hodnotě považováno za nejziskovější metodu stanovení cen. Nejčastěji používanými strategiemi pro tvor-bu ceny v obchodní praxi je nákladová tvorba ceny a cena založená na základě konkurence, zatímco …víceAbstract:
Price is the least researched factor in the marketing mix, despite its significance in business practice as the only direct revenue driver. According to existing litera-ture, value-based pricing is considered the most profitable pricing method. How-ever, the pricing methods cost-based and competition-based pricing are the most commonly used pricing techniques in business practice, while the concept …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková