Hra na hudební nástroj jako možný akcelerující prvek rozvoje fonematického uvědomování u žáků na 1. stupni základní školy logopedického typu – Zuzana PIŠKULOVÁ
Zuzana PIŠKULOVÁ
Diplomová práce
Hra na hudební nástroj jako možný akcelerující prvek rozvoje fonematického uvědomování u žáků na 1. stupni základní školy logopedického typu
Plaiyng a musical instrument as a possible element of acceleration when developing phonematic awareness at pupils in Speech and language elementary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv hry na hudební nástroj na rozvoj fonematického uvědomování. Teoretická část se zabývá pojetím fonematického uvědomování, jeho souvislostí se čtenářskými dovednostmi, základními školami logopedického typu a vymezením hudebních nástrojů. V praktické části jsme porovnali úroveň fonematického uvědomování před a po aplikaci hudebních lekcí využívajících hudební nástroje …víceAbstract:
This thesis is focused on the impact of playing musical instrument on phonemic awareness development. The theoretical part deals with the concept of phonemic awareness, its connection with reading skills, Speech and language elementary schools and the definition of musical instruments. In the practical part, we compared phonemic awareness level before and after application of music lessons using musical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIŠKULOVÁ, Zuzana. \textit{Hra na hudební nástroj jako možný akcelerující prvek rozvoje fonematického uvědomování u žáků na 1. stupni základní školy logopedického typu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/7y0h54/.
Jak správně citovat práci
PIŠKULOVÁ, Zuzana. Hra na hudební nástroj jako možný akcelerující prvek rozvoje fonematického uvědomování u žáků na 1. stupni základní školy logopedického typu. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu
Tereza HOLÁ -
Specifika v práci s textem u žáků 3. a 4. ročníku základní školy logopedické a základní školy běžného typu
Petra HÁJKOVÁ -
Test zjišťování jazykového citu u dětí základní školy logopedické a základní školy běžného typu
Kateřina Janková -
Spolupráce rodiny při vzdělávání dětí na 1. stupni Základní školy logopedické a Základní školy praktické, Praha 8, Libčická
Veronika Pešoutová -
Pomůcky při speciálně pedagogické péči na Základní škole logopedické v Hradci Králové
Vendula Jírová -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva