Motiv koně v reklamě - význam a využití – Bc. Vendula VELÍSKOVÁ
Bc. Vendula VELÍSKOVÁ
Bakalářská práce
Motiv koně v reklamě - význam a využití
význam a využití
Theme of horse in advertising
Anotace:
Bakalářská práce je zpracovaná na téma {\clqq}Motiv koně v reklamě``. Hlavním důvodem této práce je vytvořením podkladu pro zatím nepopsané téma na území ČR. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a také obecné a základní poznatky z oblasti sémiotiky. Praktická část analyzuje vybrané reklamní sdělení, která obsahují motiv koně. Vlastní …víceAbstract:
My bachelor work's theme is "horse in advertising". The main reason for this research is the fact it has never been analysed in CR. In the theoretical part there are some marketing communications findings directed to the advertising and semiotics. The practical part analyses the choosen advertising communication including the item of horse. The analyse is directed to decoding the semiotic communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zveřejnit od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELÍSKOVÁ, Vendula. Motiv koně v reklamě - význam a využití. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
SÉMIOTICKÁ ANALÝZA REKLAMNÍHO SPOTU DEUS EX: SARIF INDUSTRIES TRAILER
Jiří ŠIFTA -
Sémmiotická analýza reklamního spotu Deus Ex: Sarif industries trailer
Jiří ŠIFTA -
Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc.
Petr Hervíř -
Sémiotická analýza reklamního spotu Deus ex: Human revolution - Sarif industries trailer
Jiří ŠIFTA -
Sémiotická analýza vybraných reklamních spotů společnosti Nike, Inc. jako globální značky
Aleksandar Mijić -
Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!"
Lucie DRAHOŠOVÁ -
Návrh vhodné reklamní kampaně pro Prager Limo na základě sémiotické analýzy nejúspěšnějších nápojových kampaní v ČR.
Adéla Kratochvílová -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová