Střet etického kodexu novináře se zájmy vydavatelů – Bc. Jana HRABĚTOVÁ
Bc. Jana HRABĚTOVÁ
Diplomová práce
Střet etického kodexu novináře se zájmy vydavatelů
Conflict of the Journalists' Ethical Code with Publishers' Interests
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na konkrétních příkladech z praxe ukázat rozdíly mezi obecně platnou teorií, legislativou a etikou na jedné straně a současnou českou praxí v otázkách objektivity žurnalistických informací na straně druhé. Na konkrétních případech se práce snaží doložit skutečnost, že ovlivňování novinářů ze strany majitelů médií a zadavatelů inzerce může vést až k uveřejnění zkreslených …víceAbstract:
The objective of the present thesis is to show, using concrete practical cases, the differences between the generally accepted theory, legislation and ethics on the one hand, and the current practice in the Czech Republic on the other hand. Using the said practical cases, the thesis strives to support the fact that influencing journalists by media owners and advertisers may result even in publishing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 4. 5. 2015
Identifikátor:
479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRABĚTOVÁ, Jana. Střet etického kodexu novináře se zájmy vydavatelů. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vyhoření novinářů: hledání příčin a řešení. Případová studie novinářů z Deníku
Eliška Gáfriková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Etické problémy public relations a reklamy lesnických a mysliveckých subjektů
Ľubomír KĽÚČIK -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Problematika public relations a reklamy ve světě sportu
Lukáš Siřínek