Marketing zařízení cestovního ruchu – Michaela Macháčková
Michaela Macháčková
Bakalářská práce
Marketing zařízení cestovního ruchu
Marketing device of tourism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem cestovního ruchu na vybraném zařízení. Práce je zaměřena na provedení analýzy marketingu, marketingové šetření a SWOT analýzu hotelu, který poskytuje ubytovací, stravovací a kongresové služby. V závěru je doplněno shrnutí marketingového šetření a návrh na zlepšení.Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing of the tourism on the chosen device. This thesis is focused od the analysis marketing, marketing survey and SWOT analysis of the hotel, that offers accomodation, catering and congress services. The last part is complemented with the summary of the marketing survey and suggestion for improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macháčková, Michaela. Marketing zařízení cestovního ruchu. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil