Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol – Adéla WERNEROVÁ
Adéla WERNEROVÁ
Diplomová práce
Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol
Methods and Approaches in Primary English Language Teaching
Anotace:
Diplomová práce se věnuje metodám a přístupům uplatňovaným ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Je rozdělena na část teoretickou a empirickou. První část, tedy část teoretická, se kromě vybraných metod a přístupů zabývá také výukou anglického jazyka v České republice, nároky na žáka i učitele, či faktory ovlivňujících výuku. Empirická, neboli praktická část je věnována výzkumu, …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with Methods and Approaches applied in Primary English Language Teaching. It is devided into two parts, theoretical and empirical. The first part, i.e. the theoretical one, deals not only with selected Methods and Approaches, but also with the teaching of English Language in Czech Republic, the demands on the pupils and teacher, ort he factors influecing the teaching. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WERNEROVÁ, Adéla. Metody a přístupy ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem
Beata Horníčková