Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o. – Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ
Ing. Hana DOČKÁLKOVÁ
Diplomová práce
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.
Project proposal of a promotional campaign for the TESCOMA company regarding the new product line UNO VINO
Anotace:
Cílem této diplomové práce nazvané {\clqq}Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.`` je sestavení komunikačního plánu k nové produktové řadě společnosti, která zastává jednu s vedoucích pozic na českém trhu s kuchyňským nářadím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části jsou zpracovány poznatky z dostupných literárních zdrojů o reklamním …víceAbstract:
Name of the thesis {\clqq}A project of advertisement campaign of the UNO VINO product line of the Tescoma company". The goal of this thesis is to produce a communication plan for a new product line for the company which is the leader on the market of kitchenware. The work consists of a theoretical and practical part. In the first part there is a background regarding advertisement plans which have been …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOČKÁLKOVÁ, Hana. Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Simona Hanzlíková -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Analýza marketingové komunikace La Gare Restaurants
Eliška Hrubá -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Veronika Švecová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Andrea Semančíková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková