Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy – Stanislav VARNAKOV
Stanislav VARNAKOV
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy
An Advertising Campaign Draft of a Czech Company Entering Russian Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení se s marketingovými nástroji, které jsou nezbytné pro vytvoření kvalitní, a zároveň funkční reklamní kampaně na cizím trhu. Mimo jiné si zhodnotíme odlišnosti zahraničního trhu, na který bude samotná kampaň cílena. V praktické části již bude návrh kampaně přiveden k "životu" a s pomocí SWOT a PEST analýzy si ukážeme silné a slabé stránky samotné kampaně.Abstract:
The aim of the thesis is to get acquainted with the marketing tools that are necessary to create quality, and functional advertising campaign on the foreign market. Furthermore, we will evaluate the differences in the foreign market, on which the campaign will be targeted. In the practical part draft of the campaign will be "brought to life" and with help of SWOT and PEST analysis we will see the strengths …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARNAKOV, Stanislav. \textit{Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/80n4v7/.
Jak správně citovat práci
VARNAKOV, Stanislav. Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Marie Michálková -
Marketing pro trh Evropské unie; vstup české firmy na jednotný evropský trh
Martin Šikola -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO