Stanislav VARNAKOV

Bakalářská práce

Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy

An Advertising Campaign Draft of a Czech Company Entering Russian Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámení se s marketingovými nástroji, které jsou nezbytné pro vytvoření kvalitní, a zároveň funkční reklamní kampaně na cizím trhu. Mimo jiné si zhodnotíme odlišnosti zahraničního trhu, na který bude samotná kampaň cílena. V praktické části již bude návrh kampaně přiveden k "životu" a s pomocí SWOT a PEST analýzy si ukážeme silné a slabé stránky samotné kampaně.
Abstract:
The aim of the thesis is to get acquainted with the marketing tools that are necessary to create quality, and functional advertising campaign on the foreign market. Furthermore, we will evaluate the differences in the foreign market, on which the campaign will be targeted. In the practical part draft of the campaign will be "brought to life" and with help of SWOT and PEST analysis we will see the strengths …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VARNAKOV, Stanislav. Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština