Kristýna Coufalová

Bakalářská práce

Identita

My Brand
Anotace:
Jak se stát značkou pomocí osobního brandingu, hledání identity značky a její esence. Vytvoření univerzálního loga ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví. To je cílem teoretické části bakalářské práce. Praktickou část provází videa z dětství, která jsou inspiračním zdrojem pro vytvoření úvodních …více
Abstract:
How to be a brand, how personal branding works, brand and its essence. Aim of theoretical part is to create universal logo in cooperation with graphic designer Libor Stuchlík,which is good for person, who do things from different art fields. Practical part is inspired by videotapes and photos from my childhood. Transforming my memories and fascinations to a brand, finding myself and using new informations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Šagát, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Coufalová, Kristýna. Identita. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe