Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas – Bc. Petra LAMLOVÁ
Bc. Petra LAMLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas
Palace Cinemas multiplexes marketing communication and event marketing.
Anotace:
Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas. Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky …víceAbstract:
This work brings an analysis of the competition on the multiplex market in the Czech Republic. It describes the current status of the market, introduces the multiplex exhibitors and mainly focuses on the most visited multiplexes in the Czech Republic of the Palace Cinemas Company. The aim of this work is to analyze the marketing communications of Palace Cinemas multiplexes and the defense of choosing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7507
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAMLOVÁ, Petra. Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů
Zejda Zejda -
Marketingové komunikace HC Sparta Praha a jejich role v návštěvnosti utkání
Vojtěch Kaštovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Simona Kročilová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová