Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie – Karolína Klanicová
Karolína Klanicová
Bakalářská práce
Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie
The role of Social Networks in Consumer Buying Behavior of Gen Z in the age of pandemic
Abstract:
This thesis investigates the impact of social networks on the purchasing habits of the younger generation Z. The aim was to evaluate impact of social medias on this generation during the COVID-19 pandemic. The evaluation was based on a questionnaire survey of 210 respondents in the selected category. The results suggest that lockdown has a significant effect on how much time young people spend online …víceAbstract:
Tato práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní zvyklosti mladší generace Z. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních médií na tuto generaci v období pandemie COVID-19. Vyhodnocení bylo založeno na dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 210 osob.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLANICOVÁ, Karolína. \textit{Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/85b43a/.
Jak správně citovat práci
Klanicová, Karolína. Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování v ČR
Aneta Putnová -
Elektronické obchodování B2C v České republice
Nela BAMBOUSKOVÁ -
Elektronické obchodování B2C v ČR
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ -
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Martina Svobodová -
Trendy v elektronickém obchodování B2C
Kateřina TŘÍSKOVÁ -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka
Petra Dvořáková