Projekt zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov – Ing. Tomáš PRUDKÝ
Ing. Tomáš PRUDKÝ
Diplomová práce
Projekt zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov
Project of increase attractivity of agricultural tourism area in village Velký Karlov
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na rozvoj cestovního ruchu pomocí agroturistiky. Její hlavní cíl je realizace projektu výstavby krokodýlí farmy ve Velkém Karlově. Realizace to-hoto projektu pak má napomoci k zatraktivnění celého agroturistického areálu, kterého je krokodýlí farma součástí. Výstavba krokodýlí farmy je poměrně složitý a rozsáhlý projekt, ale i přesto se ho pokusím na stránkách své diplomové …víceAbstract:
This dissertation is focused on tourism development via agricultural tourism. The main aim is execution of a project of crocodile farm in Velký Karlov. The execution of this project will help with promotion of whole agricultural area, where the crocodile farm is situated. The building-up of crocodile farm is relatively complicated and extensive project. Despite it I try to illustrate this project to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRUDKÝ, Tomáš. Projekt zvýšení atraktivnosti agroturistického areálu v obci Velký Karlov. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
Sandra Plachá -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová