Jan Strnad

Bakalářská práce

Mládež a její percepce reklamy

Youth and Its Perception of Commercials
Anotace:
Práce se snaží přiblížit, jak mládež vnímá reklamu. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů zkoumané problematiky a vysvětlením, jakým způsobem je reklama vytvářena, jaká je její funkce a jak je vnímána. Cílem praktické části práce je zjistit, jak mládež vnímá reklamu, což bylo zkoumáno prostřednictvím obecného postoje k reklamě a vnímání obsahu televizních reklam. Ke zjištění této …více
Abstract:
This thesis aims to describe how the youth perceives the advertising. Theoretical part of this thesis summarizes the definitions of basic terms referring to thesis topic. This part also describes how adverts are created, what the functions of adverts are and how adverts are perceived. The goal of practical part of the thesis is to find out how the youth perceives the content of television advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lucie Macků
  • Oponent: Jana Zychová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.