Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti – Lenka KOPEČKOVÁ
Lenka KOPEČKOVÁ
Bakalářská práce
Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti
Customer relationship management in Tomatex company as a tool for increasing competitive advantage of the company
Anotace:
Cílem této práce je přesvědčit o tom, že v dnešní době je důležité budovat vztahy se zákazníky na nových základech, odpovídajících významu role zákazníka v současných podmínkách podnikání. Implementace a použití CRM musí podniku přinášet výhody, které vedou v konečném efektu k udržení a zvyšování stávajícího obratu a zisku. V práci je zdůvodněna nutnost zavádění CRM, rozšíření manažerských aktivit …víceAbstract:
In every enterprise in the center of business and the key to long-term success is the client. necessary condition for development of a first-rate relationship with customer is to know their behaviour {--} who they are, what are their needs and requirements and the ability of the company to meet their needs and demands. Traditional marketing and sales processes are to be substituted by a new approach …víceKlíčová slova
Prvky CRM cíl CRM informační technologie úloha zákazníka potřeby zákazníků rozvoj vztahu zvyšování hodnoty ziskovost vztahu trvání vztahu schopnosi a znalosti referenční hodnota potenciální hodnota dimenze řízení vztahů zvyšování hodnoty v nákupním košíku místo v zákazníkově srdci role emocí role informací role jednání Struktura vztahu odlišnost vztahů Zákaznická základna Rozvoj ziskovosti příjem ze vztahu rozvoj epizod.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2006
Identifikátor:
4438
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPEČKOVÁ, Lenka. \textit{Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/86mixg/.
Jak správně citovat práci
KOPEČKOVÁ, Lenka. Customer relationship management ve firmě Tomatex Otrokovice, a. s. jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a příčiny inflace v České republice v letech 2013-2023
Diana Ryžaková -
Návrh a implementace etických kodexů v podnicích v odvětví finančních služeb
Michaela Ruso -
Obraz a fraktální dimenze
Jakub Pokorný -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
Tomáš Štrobl -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá