Marketingový mix golfového indoorového klubu – Pavla HUDEČKOVÁ
Pavla HUDEČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix golfového indoorového klubu
Marketing mix of golf indoor club
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu konkrétního golfového klubu ve SPORTCENTRU STEP v Praze. Tento golfový indoor se zabývá poskytováním golfových služeb jak pro aktivní golfisty, tak i amatéry. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix golfového indooru STEP a následné navržení jejího zlepšení. Pro splnění tohoto cíle bude provedeno místní šetření přímo ve zmiňovaném …víceAbstract:
The topic of my thesis is to evaluate the marketing mix of a particular golf club in SPORTCENTRUM STEP in Prague. This indoor golf is engaged in providing services for active golfers and amateurs too. The aim of this work is to evaluate the marketing mix indoor golf STEP and its subsequent design improvements. To meet this goal, local investigation will be done directly in the mentioned indoor golf …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUDEČKOVÁ, Pavla. Marketingový mix golfového indoorového klubu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová