Možnosti a meze propagační kreativity – Mgr. Jan PTÁČNÍK
Mgr. Jan PTÁČNÍK
Bakalářská práce
Možnosti a meze propagační kreativity
Opportunities and borders of advertising creativity
Anotace:
Kreativita patří v reklamní branži k nejdiskutovanějším tématům. Je základem každé komunikační kampaně a může hrát významnou roli při budování image produktu. K tomu je však důležité, aby tvůrci kampaní nelétali v oblacích, ale stáli pevně nohama na zemi. Reklama je velice nákladná činnost. Klient chce za vynaložené peníze vidět především výsledky. Ve své práci se pokouším najít cestu k efektivní reklamní …víceAbstract:
In advertising, creativity is one of the mostly dicussed topic. Creativity can even play major role in "image bouilding" and poses bases of each advertising campaign. But what is necessary - creatives must stay on the ground. Advertising is quite expensive activity and clients wants to see results. I try to find out a way how to create effective ads.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PTÁČNÍK, Jan. Možnosti a meze propagační kreativity. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Marketing a propagace střední školy
Nikola Hönigová -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Efektivní on-line reklama
Radek Krechler -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Nutná obrana a její meze
Matěj Černý -
Trestněprávní meze tajemství dopravovaných zpráv
Adam Fójcik