Lucie FARRANT

Diplomová práce

Diferenciace ve výuce anglického jazyka: Strategie na podporu učení

Differentiation in English language teaching: Effective strategies to support students' learning
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá diferenciací ve výuce anglického jazyka. Cílem práce bylo zjistit, zda učitelé využívají diferenciovanou výuku ve svých hodinách angličtiny, a zda ji využívají efektivně. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy diferenciace, členění diferenciace, způsoby diferenciace a diferenciace v anglickém jazyce. Praktická část rozebírá data získaná z rozhovorů.
Abstract:
This diploma thesis deals with differentiation in English language teaching. The aim of the work was to find out whether teachers use differentiated teaching in their English classes and whether they use it effectively. In the theoretical part of this thesis, the basic concepts of differentiation, division of differentiation, methods of differentiation, and differentiation in the English language are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FARRANT, Lucie. Diferenciace ve výuce anglického jazyka: Strategie na podporu učení. Cheb, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základní školy / Učitelství pro 1. stupeň