Bc. Blanka Nováková
Bakalářská práce
Problémy malého obchodníka
The Problems of Small Businessman
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problémy malého obchodníka. Představuje firmu a její obchodní činnost. Hledá důvody snížení tržeb a finančních problémů v posledních letech. Snaží se najít řešení vzniklé situace pomocí marketingového výzkumu a výrobkové analýzy. V závěru práce je vyhodnocení dotazníkového šetření průzkumu spokojenosti zákazníků a zjištění vhodnosti nabízeného sortimentu. Tato práce se stala …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with problems of a small shopkeeper. It presents company and its business activity. It?s looking for reasons for the drop of sales and financial problems issues in recent years and trying to find a solution for the situation with the help of marketing research and product analysis. As a part of the conclusion is presented an evaluation questionnaire of customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Blanka. Problémy malého obchodníka. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
Petra HUBÁČKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace obchodního řetězce se sportovním zbožím
Veronika Wróblová -
Marketingový mix maloobchodního řetězce Barvy-laky komplet
Lukáš PECH -
Vlastní značky maloobchodního řetězce
Pavlína RACKOVÁ -
Marketingová komunikace řetězce Lidl
Kryštof Michael Macál -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ