Michal HUJA

Bakalářská práce

Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu

Mystery shopping as a metodth of marketing research
Anotace:
Cílem každého podniku je splnit všechna přání svých zákazníku a poskytovat jim vyšší kvalitu nabízených produktů služeb oproti konkurenci. Aby společnost na trhu získala konkurenční výhodu, potřebuje informace. Tyto informace jsou získávány mimo jiné pomocí marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí celého procesu marketingového řízení. Tématem bakalářské práce je mystery shopping jako metoda …více
Abstract:
The aim of every company is to fulfil all the customer's wishes and provide service of the best quality compared to the rival companies. To gain a competitive advantage on a market, the company needs some information. The information is taken from a marketing research which is an inseparable part of a management process. The topic of this bachelor thesis is a mystery shopping as a method of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUJA, Michal. Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management