Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu – Michal HUJA
Michal HUJA
Bakalářská práce
Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu
Mystery shopping as a metodth of marketing research
Anotace:
Cílem každého podniku je splnit všechna přání svých zákazníku a poskytovat jim vyšší kvalitu nabízených produktů služeb oproti konkurenci. Aby společnost na trhu získala konkurenční výhodu, potřebuje informace. Tyto informace jsou získávány mimo jiné pomocí marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí celého procesu marketingového řízení. Tématem bakalářské práce je mystery shopping jako metoda …víceAbstract:
The aim of every company is to fulfil all the customer's wishes and provide service of the best quality compared to the rival companies. To gain a competitive advantage on a market, the company needs some information. The information is taken from a marketing research which is an inseparable part of a management process. The topic of this bachelor thesis is a mystery shopping as a method of the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUJA, Michal. \textit{Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/8872tm/.
Jak správně citovat práci
HUJA, Michal. Mystery shopping jako metoda marketingového výzkumu. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář