Možnosti blokového programování na základní škole – Barbora BRZOSKOVÁ
Barbora BRZOSKOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti blokového programování na základní škole
Possibilities of block programming at primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním alternativ pro blokové programování a návrhem aktivit na procvičení jednoduchých algoritmických konstrukcí. V první části je objasněno zařazení informatiky do vzdělávacího procesu a změny v Rámcovém vzdělávacím programu v předmětu informatika. V druhé části teorie této práce jsou představena vybraná prostředí pro blokové programování a je stručně vysvětleno, jak …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the comparison of alternatives for block programming and the propose of activities for practicing simple algorithmic constuctions. In the first part, the inclusion of informatics in the educational process and changes in the Rámcový vzdělávací program in the subject informatics are clarified. In the second part of the theory of this work, selected environments for block …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRZOSKOVÁ, Barbora. Možnosti blokového programování na základní škole. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie se zaměřením na vzdělávání / Informační a komunikační technologie - Český jazyk (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání softwarového a unplugged prostředí pro výuku blokového programování
Jana KOTRBATÁ -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková