Profil společnosti Nike na sociálních sítích – Viktoriia Klymenko
Viktoriia Klymenko
Bakalářská práce
Profil společnosti Nike na sociálních sítích
Nike company profile on social networking sites
Anotace:
Bakalářská práce popisuje vzhled firemních profilu na socialních sitích a jejich využití v marketingové komunikace. Popis těchto prvku v této práci prováděn na základě analýzy společnosti Nike. Data k vypracování analýz budou získány různými způsoby jako jsou poznatky získané prostřednictvím literární rešerše, analyza vnitřních a vnějších stránek podniku a dotaznikove šetření. Práce je rozdělena do …víceAbstract:
The bachelor's thesis describes the appearance of company profiles on social networks and their use in marketing communications. The description of these elements in this work is based on Nike's analysis. Data to develop analyzes will be obtained in various ways, such as knowledge obtained through literature research, analysis of the internal and external pages of the company and questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Milena Dvořáková, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva