Johana Martinů

Diplomová práce

Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách

Teachers' Beliefs of Lesson in Selected Alternative Education
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá pojetím výuky učitelů, kteří působí v alternativních školách. Charakter práce je teoreticko-empirický. Teoretická část vymezuje pojem alternativní škola, zabývá se historií a příčinou vzniku alternativních škol a uvádí jednotlivé typy škol spadající pod uvedené označení. Poté se věnuje pojmu učitelovo pojetí výuky, jeho struktuře v podobě jednotlivých složek a …více
Abstract:
The presented Master's thesis deals with the concept of teachers' beliefs of lesson, who work in sphere of alternative education. The character of thesis is theoretical-empirical. The theoretical part defines the concept of alternative education, deals with the history and cause of the creation of alternative education and lists the different types of schools falling under that designation. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Martinů, Johana. Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy