Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách – Johana Martinů
Johana Martinů
Diplomová práce
Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách
Teachers' Beliefs of Lesson in Selected Alternative Education
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá pojetím výuky učitelů, kteří působí v alternativních školách. Charakter práce je teoreticko-empirický. Teoretická část vymezuje pojem alternativní škola, zabývá se historií a příčinou vzniku alternativních škol a uvádí jednotlivé typy škol spadající pod uvedené označení. Poté se věnuje pojmu učitelovo pojetí výuky, jeho struktuře v podobě jednotlivých složek a …víceAbstract:
The presented Master's thesis deals with the concept of teachers' beliefs of lesson, who work in sphere of alternative education. The character of thesis is theoretical-empirical. The theoretical part defines the concept of alternative education, deals with the history and cause of the creation of alternative education and lists the different types of schools falling under that designation. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martinů, Johana. Pojetí výuky učitelů ve vybraných alternativních školách. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Mariola Weiser -
Učitelovo pojetí výtvarné výchovy na prvním stupni ZŠ
Ludmila Šťovíčková -
Učitelovo pojetí psychohygieny žáka na 2. stupni ZŠ
Eva Lapešová -
Pojetí výuky výtvarné výchovy a tvořivost žáků na 1. stupni ZŠ
Petra Pokorná -
VLIV RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PLÁNU NA UČITELOVO POJETÍ VÝUKY VÝTVARNÝCH ČINNOSTÍ
Lucie KŘEPELOVÁ -
Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání)
Petra HINNEROVÁ -
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková