Marketingová strategie zámku Moravská Třebová – Tereza Bártová
Tereza Bártová
Diplomová práce
Marketingová strategie zámku Moravská Třebová
Marketing strategy of the Moravská Třebová Castle
Anotace:
Cílem práce je zvýšit návštěvnost zámku Moravská Třebová v následující sezóně 2014. První část práce, literární rešerše, obsahuje teoretická východiska, zpracovaná na základě prostudování odborné literatury a dalších relevantních zdrojů. Následuje charakteristika vybraného subjektu, včetně stručného popisu významných historických milníků.Vlastní část práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu …víceAbstract:
The goal of this thesis is to increase the number of visitors of the Moravská Třebová Castle for the following season 2014. The first part of this thesis, literature review, contains a theoretical viewpoint, elaborated based on the study of literature and other relevant sources. Study continues by overview of the chosen subject, including a brief description of significant milestones. Own part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Kanalošová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Využití nástrojů marketingové komunikace pro rozvoj vinařství v České republice
Jana BLAŤÁKOVÁ -
Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva
Michaela Halašková -
Hodnocení marketingové komunikace města Moravské Budějovice
Vladimír Kostelecký -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Barbora Lukešová -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Veronika Záluská -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva