Bc. Lada Borecká

Diplomová práce

Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků

Strengthening customer relationships and its impact on customer loyalty
Anotace:
Diplomová práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky na B2B trhu a jeho vlivem na loajalitu zákazníka. V první části práce je definována hodnota pro zákazníka jako východisko pro posilování vztahů, dále způsoby posilování vztahů se zákazníky, loajalita zákazníka a její vazba na posilování vztahů se zákazníky a v závěru první části je vymezena spokojenost zákazníka a její měření. V druhá části …více
Abstract:
This diploma thesis deals with strenghtening of relationships on the B2B market and consequent increased customers´ loyalty. In the first part of the work, a value for customer is defined as the basis of relatinship-building. Then, the ways of strenghtening of relationship with customers are discussed, as well as customer loyalty and its connection to relationship-building. At the end of the first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Borecká, Lada. Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků