Systém pro výuku základů programování a robotiky – Bc. Tomáš Juřena
Bc. Tomáš Juřena
Diplomová práce
Systém pro výuku základů programování a robotiky
A System for Introductory Courses to Programming and Robotics
Anotace:
Tato práce je zaměřena na implementaci nástrojů pro výuku programování a robotiky v zájmových kroužcích a příměstských táborech, pořádaných pro žáky základních škol. V první části práce je popsán aktuální stav nástrojů a systémů, které je možné použít při výuce. V praktické části popisuji svoji implementaci nových rozšířujících modulů systému Espruino a následně také některá vzorová řešení, využívající …víceAbstract:
This master thesis is focused on tools for teaching programming and robotics in hobby groups and camps for elementary schools students. In the first part, I describe the current state of the art of tools and systems which can be used for teaching. In second part, I show my extensions and modules of the Espruino system and then some example programs which use sensor modules and actuators which are easily …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Zveřejnit od: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Juřena, Tomáš. Systém pro výuku základů programování a robotiky. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy pro výuku programování a robotiky
Jan Vaňhara -
Projektová výuka programování malých robotů na základní škole
Jakub Fišer -
Řešené úlohy z programování malých robotů se stavebnicí Lego Mindstorms EV3
Lukáš Hrtoň -
HW vývojový systém pro robotiku
David Wunderlich -
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Dominik Moser -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Stavebnice LEGO jako příležitost k rozvoji matematické pregramotnosti
Michaela Nováková -
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ