Nové trendy v propagaci produktu – Nikola Kostorková
Nikola Kostorková
Bakalářská práce
Nové trendy v propagaci produktu
New Trends in Product Promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na popis propagačních metod v marketingovém prostředí. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související s danou problematikou. Pozornost je věnovaná především produktové politice a marketingovému mixu. Cílem práce je provést deskripci moderních metod propagace, uvést je na konkrétních příkladech a následně provést jejich zhodnocení. Praktická část je orientována …víceAbstract:
This thesis focuses on the description of the promotional methods in the marketing environment. Theoretical section describes the basic concepts related to the issue. Attention is paid to product policy and marketing mix. The aim is to make the description of modern methods of promotion, place them on concrete examples and then make their evaluation.The practical part is focused on description of trends …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostorková, Nikola. Nové trendy v propagaci produktu. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Produktová politika neziskové organizace MC Rákosníček
Daniela RANGLOVÁ -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková -
Produktová politika
Eva Štrnáľová -
Strategie produktové politiky firmy Lanex, a.s. do roku 2020
Tereza Horáková -
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Adriana ZELENÁ -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva