Ing. Marcel PAVELKA

Bakalářská práce

Analýza distribučních cest firmy Tescoma

Analys of distribution - Tescoma l.t.d.
Anotace:
V mé bakalářské práci se věnuji distribučním cestám, jak z hlediska teoretických poznatků, tak i jejich praktickému pojetí v analýze společnosti Tescoma s.r.o. Prodejní kanály spadají do oboru marketingu, který začal nabírat na důrazu a v součastné době tvoří jednu z páteřních částí úspěchu prodeje firmy. Nestačí už jen vyrábět kvalitní produkty a prodávat je za nízké ceny. Marketing stále více promlouvá …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with distributional ways from both point of view their theoretical knowledge and from point of view practical utilisation at Tescoma l.t.d. Channels of distribution fall into marketing branch, which increase their importance in these days. Business ways currently belong to success strategy of Tescoma l.t.d. Only the quality goods production is useless without success selling …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1767

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVELKA, Marcel. Analýza distribučních cest firmy Tescoma. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika