Inductive approach in teaching grammar in English – Petra Semonská
Petra Semonská
Bakalářská práce
Inductive approach in teaching grammar in English
Inductive approach in teaching grammar in English
Abstract:
This bachelor thesis deals with the inductive approach to teaching grammar in English and it is divided into two parts. The inductive approach is based on constructivism and a learner-centred approach, so these terms are first discussed. Next, the learner is examined from the psychological and pedagogical point of view, then teaching grammar and finally the inductive approach to teaching grammar is …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se věnuje induktivnímu přístupu k výuce gramatiky v anglickém jazyce a je rozdělena na dvě části. Induktivní přístup vychází z konstruktivismu a z přístupu orientovaného na žáka, a proto jsou nejdříve tato teoretická východiska projednávána. Dále je popsán žák z psychologického a pedagogického hlediska, poté výuka gramatiky, a nakonec induktivní přístup k výuce gramatiky. Praktická …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semonská, Petra. Inductive approach in teaching grammar in English. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Teaching Methods and Approaches Used by Czech English Teachers in Lower Secondary Education
Michaela Augustová -
Methodology of Culture-related Topics in Secondary School Teaching
Klára Sedláčková