Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu – Nikola Vidová
Nikola Vidová
Bakalářská práce
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu
Anotace:
Vidová N. Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2019Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvořená za použití lokálních i internetových marketingových nástrojů. Při tvorbě designu i marketingové propagace …víceAbstract:
Vidová N. Proposal of marketing strategy and design for new-emerging patisserie company. Bacheor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019The bachelor thesis is focused on the proposal of marketing strategy and design for the new-emerging patisserie company Sladký kútik. The marketing campaign is created by using local and internet marketing tools. The design and marketing promotion is based on …víceAbstract:
Vidová N. Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu. Bakalárska práca. Brno: Mendelova Univerzita v Brne, 2019Bakalárska práca je zameraná na návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvorená za použitia lokálnych aj internetových marketingových nástrojov. Pri tvorbe dizajnu aj marketingovej propagácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využití digitálního marketingu jako nástroj konkurenceschopnosti v rodinném podnikání
Pavel Kuznetsov -
Podcasting jako moderní nástroj digitálního marketingu
Olga Vorobei -
Potenciál digitálního marketingu a jeho uplatnění v praxi podniku
Anna Potůčková -
Rozšířená realita jako nástroj digitálního marketingu
Kateřina Jandásková -
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Eva Jášková -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová