Využití CRM v elektronickém obchodování – Jan Velcl
Jan Velcl
Diplomová práce
Využití CRM v elektronickém obchodování
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím CRM v elektronickém obchodování. V práci jsou vymezeny základní pojmy související s řízením vztahů se zákazníky. S tvorbou vztahu souvisí také hodnota zákazníka, která je zde rozebrána z pohledu zákazníka i společnosti. Dále práce obsahuje poznatky o marketingové komunikaci, která je pro budování vztahu velmi důležitá. V závěru práce byly na základě historických dat …víceAbstract:
The thesis deals with the use of CRM in e-commerce. The work defines the basic concepts related to customer relationship management. The value of the customer is also related to the creation of a relationship, which is discussed here from the perspective of the customer and the company. Furthermore, the thesis contains knowledge about marketing communication, which is very important for building a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Velcl, Jan. Využití CRM v elektronickém obchodování. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová