Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu – Bc. Lucie Kušniráková
Bc. Lucie Kušniráková
Diplomová práce
Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu
Analysis of after-sales services in the automotive industry
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu poprodejních služeb v automobilovém průmyslu. Nejprve jsou obecně definovány služby a spokojenost zákazníka. Vzhledem k tomu, že cílem práce je nalezení konkurenční výhody, je část práce věnována také jejich charakteristice. Pozornost je také věnována podniku, který téma práce zadal. Následuje srovnání jednotlivých značek a porovnání jejich pozice na trhu. Hlavní …víceAbstract:
The Master Thesis is focused on analysing of after-sales services in the automotive industry. Firstly, the services and customer satisfaction is defined. the main object of the thesis is to find the competitive advantage. Additionally, a part of the thesis is dedicated to the characteristics of it There is also description of the company which entered the theme of the thesis. Secondly, the comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2013
Zveřejnit od: 7. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedoucí: Ing. Ludmila Kučerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kušniráková, Lucie. Analýza poprodejních služeb v automobilovém průmyslu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhody ve službách
Michaela Strnadová -
Vzdělávání a rozvoj pracovníků v podniku jako konkurenční výhoda
Lenka VORÁČKOVÁ -
Štíhlá logistika distribučního centra jako konkurenční výhoda v obchodní strategii
Petr Duchek -
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
Irena Křížová -
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
Jan Zábrodský -
Produkt - zdroj konkurenční výhody
Tereza Suchá -
Identifikace a využití konkurenční výhody vybrané neziskové organizace
Kristýna Halapatschová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
Radek Šula
Název
Vložil
Vloženo
Práva