Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru – Mgr. Lenka ŠEVČÍKOVÁ
Mgr. Lenka ŠEVČÍKOVÁ
Disertační práce
Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru
Application of New Trends in Marketing Communication in Public Sector
Anotace:
V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány. V úvodu autorka vysvětluje, proč si zvolila dané …víceAbstract:
In thesis of this dissertation work the author submits her procedure suggestion during target fulfilment of the dissertation work. New trends in marketing communication and their application in public sector are the topic of dissertation work. The main target is to find out - if, in which resorts and which way are and can be applied the new trends in marketing communication in public sector. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2009
Zveřejnit od: 31. 8. 2009
Identifikátor:
13570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Lenka. Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru. Zlín, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková