Adéla NĚMEČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Marketing mix business with an emphasis on product innovation company
Anotace:
V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě …více
Abstract:
The work focuses on analysis of company marketing mix. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. In theory often cite the theoretical knowledge of the marketing mix of tourism, communication with customers, gaining new customers. The present practice of business, solve marketing mix, analyze the current strategy in the company and based on established facts suggest recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor: 19934

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NĚMEČKOVÁ, Adéla. Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe