Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy – Adéla NĚMEČKOVÁ
Adéla NĚMEČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy
Marketing mix business with an emphasis on product innovation company
Anotace:
V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě …víceAbstract:
The work focuses on analysis of company marketing mix. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. In theory often cite the theoretical knowledge of the marketing mix of tourism, communication with customers, gaining new customers. The present practice of business, solve marketing mix, analyze the current strategy in the company and based on established facts suggest recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2011
Identifikátor:
19934
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMEČKOVÁ, Adéla. Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová