Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování – Ondřej Bereckei
Ondřej Bereckei
Bakalářská práce
Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování
Creating of marketing strategy in the e-commerce
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vysvětlení rozdílu v oblasti online marketingu a současně navržení kroků pro zlepšení online marketingu firmy Dugastore, která vlastní e-shop nabízející golfové produkty. Součástí návrhu jsou i body zlepšující povědomí o značce a to i v offline prostředí. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, které jsou důležité pro klasický marketing …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to describe the difference in the field of online marketing and meanwhile to design improving strategy in online marketing of the company Dugastore which owns it's own e-shop offering golf products. A part of the design are improvements in company awareness either in offline segment. Basic marketing terms which are important for classical marketing and from which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bereckei, Ondřej. Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová komunikace
Vladimír Zalabák -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková
Název
Vložil
Vloženo
Práva