Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select – Lucie BOROVKOVÁ
Lucie BOROVKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select
Analysis of chosen quality mark (Programme CzQ): Horeca Select
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat silné a slabé stránky značky Horeca select, která je zařazena do Programu Česká kvalita. Analýza byla provedena prostřednictvím dotazníkového šetření u spotřebitelů, výrobců a správce značky.Abstract:
The aim of this thesis was to analyze the strengths and weaknesses Horeca Select brand, which is included in the Czech Quality Programme. The analysis was conducted through a questionnaire survey among consumers, manufacturers and brand manager.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18537
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOROVKOVÁ, Lucie. Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Horeca Select. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita obuvi v kontextu značky kvality Komfortní obuv
Kamila HÁLOVÁ -
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
Aneta BEZEMKOVÁ -
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Kvalita a bezpečnost dětských hřišť v kontextu značky kvality "Hřiště-sportoviště-tělocvična - OVĚŘENÝ PROVOZ"
Sandra RYJÁČKOVÁ -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Kateřina Forgáčová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Vlasta Šetelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva