Image společnosti CrossCafe original s.r.o. – Kamila BALÍNKOVÁ
Kamila BALÍNKOVÁ
Bakalářská práce
Image společnosti CrossCafe original s.r.o.
Image of the company CrossCafe orginal s.r.o.
Anotace:
Práce se zabýváanalýzou image firmy CrossCafeoriginal s. r. o. a návrhem opatření pro její zlepšení. Teoretická část popisuje rozdíl mezi firemní image a firemní identitou a dále popisuje jednotlivé metody pro analýzu image. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do praxe a za pomoci dotazníkového průzkumua analýzy prvků firemní identity je vyhodnocen současný stav mínění zákazníků o …víceAbstract:
The presented project is focused on the research of the CrossCafe original s.r.o. company image and on suggested measures for improvement. The theoretical part describes the difference between corporate image and corporate identity as well as the best methods for image analysis. Theoretical knowledge is applied in the practical part to evaluate the current state of company's reputation from the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALÍNKOVÁ, Kamila. Image společnosti CrossCafe original s.r.o.. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová -
Image a identita Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Jaroslav Zavadil -
Firemní identita, image, kultura
Nikola Venzhöferová -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Podniková identita a image neziskové organizace
Adéla Kocourková