Komunikační strategie prevence dětské obezity – Bc. Vendula Pelikánová
Bc. Vendula Pelikánová
Diplomová práce
Komunikační strategie prevence dětské obezity
Communication Strategy of Preventing Childhood Obesity
Anotace:
Každá společnost musí čelit mnoha sociálním problémům. Jejich podoby jsou různé a s postupem času se mění. Mezi nejběžnější patří chudoba, rasová nesnášenlivost, konzumace návykových látek. V dnešní době však přicházejí jevy, které by se dříve do sociální problematiky neřadily. Tímto problém je obezita! Nadváha a obezita se stále častěji začínají projevovat jako sociální neduh. Obezita víc a víc postihuje …víceAbstract:
Every society has to face many social problems. These problems are changing over time. Common problems of society are poverty, racial intolerance, and addiction to drugs. Nowadays, however, phenomena that we previously did not consider a social problem, comes up. Overweight and obesity are increasingly being felt as a social affliction. Because this problem affects more and more of the kids, and not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pelikánová, Vendula. Komunikační strategie prevence dětské obezity. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Sociální marketing
Tim Kutil