Linguistic and Sociocultural Aspects of Marketing Communication of the Siemens Company on Social Media Platforms in the German and Czech Markets – Anna Bachina
Anna Bachina
Bakalářská práce
Linguistic and Sociocultural Aspects of Marketing Communication of the Siemens Company on Social Media Platforms in the German and Czech Markets
Abstract:
This bachelor's thesis is devoted to the study of linguistic and socio-cultural aspects of Siemens marketing communications on social media platforms in the markets of Germany and the Czech Republic. The purpose of the study is to assess the influence of these factors on the effectiveness of marketing communications in the digital environment. The theoretical part of the work defines key terms and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2025
- Vedoucí: Mgr. Eugenie Maleninská, Ph.D.
- Oponent: Albert Hoffmann, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACHINA, Anna. \textit{Linguistic and Sociocultural Aspects of Marketing Communication of the Siemens Company on Social Media Platforms in the German and Czech Markets}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/8gn941/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Marketing and Communication Strategies of the Accor Group on the European Market, Suggestions for Improvement
Mia Valentina Straub -
Marketing Communication for the banking sector
Kevin Pacifique Sugira -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Internet of Things: Opportunities and Barriers to Online Marketing
Dmitrii Nikolaev -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8gn941 8gn941/2
16. 3. 2025