Bc. Kamil VYORAL

Bakalářská práce

Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.

Proposal for the optimum e-marketing communication for MITAS A. G.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a. s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a …více
Abstract:
The scope of the bachelor´s thesis is to project the optimal e-marketing communication for MITAS a. s. The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part involves introduction to the relationship between the Internet marketing, e-marketing communication and communication mix with a view to e marketing. The practical part deals with communication mix in MITAS …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor: 7418

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYORAL, Kamil. Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.